Oleje na pleť? Je to pro všechny?

on , ,

1 comment

Oleje na pleť jsou v poslední době dost oblíbené a už jsem slyšela a četla na ně tolik chvály, že jsem je taky musela vyzkoušet :)

Předem musím říct, že nemám klasickou suchou pleť.  Moje pleť je smíšená, ale po vysazení antikoncepce se mi po půl roce hororově zhoršila pleť ( o tom až někdy příště) a já jsem ji experimentování, jak se zbavit akné - zcela vysušila. Takový ten nepříjemně extrémní stav, kdy máte mastnou pleť s akné a zároveň se vám ale tvoří suchá loupající se místa. A tak jsem šla zkusit oleje...
 

Bi-Oil - zázrak bez zázraku
Vychvalovaný olej o kterého jsem čekala zázraky. Zázraky se neděly - měl by umět úplně vše od hydratace až po vyzmizíkování vrásek. Takže jediné velké plus, které jsem viděla na své pleti - je zrychlení hojícího procesu. Pokud máte na pleti cokoli, co potřebujete zahojit - šáhněte po něm!
Mimochodem - viděli jste na něj tu českou reklamu s naprosto unikátně nepovedeným dabingem?

+ zrychluje hojení
+ krásná vůně
+ neucpává póry

- vysoká cena vzhledem k účinkům

Bi Oil


RYOR Arganový olej - můj omyl
Tenhle olej jsem si koupila díky Petře Lovely Hair (ZDE) , která ho moc vychvalovala. Ovšem tenhle výrobek není absolutně pro mě :(

Na mé pokožce se hrozně pomalu vstřebává - nejhůře ze všech tří olejů. A k mé škodě ucpává póry. Protože na mé kůži neuspěl, zkouším ho občas vetřít do konečků vlasů....Ale upřímně to dělám jen protože je mi ho líto vyhodit. Nepozoruji ani efekt na vlasech :(

+ pro mě nic, ale bude vhodný pro velmi suchou pokožku

- pomalu se vstřebává
- ucpává póry



The Body Shop Vitamin E Facial Oil

Tohle je můj parťák do nepohody :) Má trochu zvláštní vůni - jako růže, ale také nahořklý tón. Používám ho na obličej a krk, nedráždí ani na citlivé oční okolí. Pleť zanechává příjemně jemnoučkou. Celkem rychle se vstřebává. A má bezkonkurenčně nejlepší aplikátor s pipetou. Nehrozí tedy, že si ho do dlaní nalijete množství, v kterém byste se mohli vykoupat.

+ rychle se vstřebá
+ výborný aplikátor
+ hydratuje

- o ničem nevím

The Body Shop Vitamin E Facial Oil

1 comment

Leave a Reply